25.6.06

Bloc.cat i Blogger.com

Tot va ser cantar les excel·lències de Bloc.cat i amenaçar el meu blog de recanvi a can Blogger.com amb canvis estructurals ... i veure com el servidor Bloc.cat ha petat o li han desconnectat la funció de penjar-hi posts, i per aquest cap de setmana com a mínim, la decisió, voluntària o involuntària ha fet uns quants frustrats.
Al fòrum d'ajuda he pogut constatar que jo no era l´únic a patir la deconnexió provisional.
Però val a dir que com que ens tenen acostumats a millorar qualitativament el servei, vull pensar que el més raonable és no queixar-nos-en gaire.

D'aquí ve que em decidís a retocar la plantilla per afegir-hi els enllaços que hi tinc a l'altre blog perquè la veritat, jo no puc viure sense els meus enllaços. M'ho de repassar una mica i posar-hi ordre.
He anat a Catapings per fer un ping manual i com que ha funcionat m'he quedat tan panxo.
Tinc a la punta del teclat dues o tres idees per desenvolupar.
Deliciosa l'aigua de mar de Sant Joan. Encara no hi ha hagut temps per embrutar-la. El sol comença a escalfar-la al punt. Un gran plaer, com a mínim per a mi.
N'hi ha per ser una mica feliç.

Mentre no ens resolguin la pana de Bloc.cat, vindrem a escriure per aquí. Amb el que això té d'"amenaça" divertida ;-) Jo ja hauré avisat.

No hay comentarios: