22.9.06

T : "Tercera via"

El concepte de "tercera via", em fora grat tractar-lo seriosament però no sé si en sabré ...

Ara mateix estic per dir que em creia que n'hi ha una, però la desconec.
No sé si trobaré els papers que tenia sobre en Giddens i en Blair. No sé si ho entendré. No sé si m'ho creuré, Només sé que em tenta només el fet d'imaginar que en front de dos contraris hi ha una finestreta oberta
que dona a un jardi .

Val la pena imaginar un sinònim del filosòfic fenòmen de la superació dels contraris... La dialèctica que fa avançar les coses versus l'aigua immòbil , estancada i putrefacta ...

Per aquí hauria d'anar la cosa....

El que passa, és que aquest dies en què transvaso la informació del Web la blog, en Blair (no sé què fa en Giddens) està a punt de saltar de Downing Street i anar a descansar tranquilament a la ara gairebé subtropical costa del Canal de la Mànega.

Ara hem sabut -si es que podem encara donar crèdit als diaris i revistes- que porta deu o dotze anys barallant-se amb en Gordo Brown i apunyalantr-se tots dos per l'eswquena cada vegada que poden.

Tercera via? o "No way out" ?

Continuarà.

No hay comentarios: