31.12.06

K : Kama Sutra i Ananga Ranga (Anònim)

Aquí, l'exercici d'estil consistia a parlar de llibres que haguessin tingut una influència impiortant en la vida d'algú.  (http://sgirona.ifrance.com/eco8.htm) .

Amb el nom de Gabriel Palau vam escriure això :

"Tot i que em considero liberal, aquest llibre ha aconseguit fer trontollar els meus principis i m'ha capgirat les idees en matèria de censura.

Creia que no s'hauria de prohibir mai la publicació d'un llibre, però ara confesso que anava errat! Aquest llibre és nefast i altament perjudicial per a la salut.

La meva núvia va voler aplicar el capítol IV: "sobre la pressió i el marcatge de les ungles" ... i em va deixar fet un "cromo": tres setmanes de baixa i cicatrius per tot el cos.

Més tard, quan vam decidir a assajar les postures, ella es va trencar el braç dret i la cama esquerra, mentre que jo em vaig endur la pitjor part: se'm van esquerdar dues vèrtebres de l'espinada i vaig haver de dur un collar "no et belluguis" durant mig any.

Em consolo pensant que, traduit al castellà i publicat en una editorial ja desapareguda, aquest pervers manual d'amor oriental desapareixerà i deixerà de perjudicar les generacions futures tot portant els joves incauts a les cadires de rodes.  Gabriel Palau "



 

No hay comentarios: