31.12.06

I : Irresistibilitat (adj. inv. irresistible)

 Sani 1/2 | 22/06/2005, 22:53

No em preguntis perquè, jo el tinc en català, versió de Jaume Creus (col·lecció El Mirall) i sona a música celestial.
D'acord amb vosaltres, l'Adrià de la Yourcenar és una pura delícia, fins i tot en català.
Oh, Isnel, et descobreixo germana de sang francòfila o com a mínim francolecturòfila! Millor!
Re: Adrià

Sani 2/2 | 22/06/2005, 22:58

"Una porció de la meva vida i dels meus viatges me l'he passada escollint els caps de fila d'una nova burocràcia, preparant-los, fent concordar el més assenyadament possible els talents amb els llocs a cobrir, obrint tot d'útils possibilitats de feina a aquesta classe mitjana de la qual depèn l'Estat. Prou que m'adono dels perills d'aquests exèrcits civils: està dit en una paraula: rutines."
Re: Adrià

Sani | 23/06/2005, 11:02

No em puc estar d'afegir que això de la "irresistibilitat" m'ha agradat com a concepte "filosòfic" i, per tant, m'ho apunto per afegir-ho al dicofilo i comentar-ho un dia d'aquests, tard o d'hora.


I encara no n'és hora ... però ho faré aviat.

Jo ja m'he adonat que no sóc gens irresistible... que no deixa der ser un encant, oi? O no ? :-9

...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

No hay comentarios: