31.12.06

G : Girona Roig , Sadurní (Sani)

Aquest sóc jo. L'autor d'aquestes línies.  Propietari del copirait d'aquest blog que és la versió blog de la web homònima original, publicada a diversos servidors fins que la vam deixar  quieta i parada a  ifrance.com. Allà  es va perdre una part de la informació i mai més no l'hem poguda recuperar.

La iaia em deia: "I digues sempre... "servidor de vostè, i aquí tinc una butxaqueta per si vol posar-hi res"... ;-9

Amb un "ego" moderadament desenvolupat, m'atreveixo a inclore'm en el meu diccionari només perquè hem quedat que és "personal". No és qüestió de narcissisme, defectuosa virtud que he anat perdent assenyadament i paral·lela al mateix ritme que he anat perdent la consistència dels cabells i una mica d'ivori de queixals... (com canta Léo Ferré a "Ne chantez pas la Mort", paraules de Jean-Roger Caussimon)

Si no enteneu massa bé què vol dir això de diccionari filosòfic i flexible, escrit entre cometes, aneu a les entrades corresponents del diccionari "filosòfic":  la C per a cometes, la D  per a diccionari, la P per a personal, i la F per a flexible.
Gairebé us puc garantir que si seguiu aquest camí ho començareu a entendre tot de tot.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

No hay comentarios: