23.9.06

S : Sant Sadurní d'Anoia

L'abril del 1998 s'ha publicat un llibre important sobre Sant Sadurní: Retrats1865-1997. Crònica il·lustrada de Sant Sadurní d'Anoia, de l'historiador i ex-alcalde del poble en Carles Querol i Rovira. Ed. Ramon Nadal. ISBN 84-923692-0-5.

St. Sadurní és el poble on vam néixer. Allà hi tenim les nostres arrels, la nostra infantesa i tota la família. Li devem la majoria absoluta de gairebé tot. I per tant li dec un homenatge escrit. Hi vaig pensant.

Em vaig perdre els meus cinquantins, no recordo ben bé per quina raó, però no descarto muntar una gran farra històrica per celebrar una mena de "seixantins" si la vida ens ho permet.

En la meva narració hi ha d'anar la història del "carrer de les hàrpies" , i l'anàlisi d'uns quants personatges de la vida local. Un dels quals serà, de ben segur aquest Carles Querol que des de petit ha estat un referent i un model per a moltes coses.

______________________________


El 2012 és l'any dels seixantins per a tota una generació de sadurninecs nascuts el 1952.
Estaria bé muntar una festeta per als que hi vulguin assistir. Però no sé si entre tots serem capaços de muntar-ho.

Nosaltres mirarem de posar-hi algun gra de sorra perquè es pugui construir un petita gran celebració.

Queda dit.

__________________________

No hay comentarios: