13.6.05

Nova desconnexió de Lamevaweb per força major

Avui, nova desconnexió total de Lamevaweb per força major (?) o això m'imagino.
L'última apagada general va ser per a poder fer un gran canvi al servidor i millorar el servei, però jo de seguida em vaig posar nerviós. I això de perdre els nerveis no s'ha de fer, mai.

Vaig insultar l'administrador i tan grossa li vaig dir que ni després, demanant-li perdó, no em va perdonar i em va etzivar un "More't amargat!" amb una mala llet total que li brollava de l'ànima ...
No penso tornar-me a embrutar la boca ... Segur que ens estan millorant el servei. M'ho oloro... I per tant ... els hi dic ... Nois, noies, aneu apagant sempre que vulgueu , au, que sempre en traiem coses positives ...

La Isnel pronostica que això provocarà el naixement de nens i nenes d'aquí a uns nou mesos.
Seguirem el fenòmen d' aprop... jo crec en la intuició femenina ...

Però ara ja ho he decidit, faré un duplicat del blog i el posaré en aquest servidor que sembla que no desconnecta mai.

Fins aviat

No hay comentarios: